среда, 20 ноября 2013 г.

Аналіз до уроку Ірини Рудніченко

Сьогодні я побувала на  уроці Ірини, який вона проводила у 9-А класі, 2 уроком.
Тема уроку: Складнопідрядне речення з підрядною порівняльною частиною.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Мета: сформувати в учнів поняття про складнопідрядні порівняльні речення; розвивати вміння визначати тип складнопідрядних речень, формувати уміння і навички розпізнавати їх у тексті, правильно вживати розділові знаки; розвивати спостережливість, кмітливість. Тема уроку відповідає навчальному плану.
На уроці я побачила такі етапи уроку:
- Орг. Момент (1 хв)
- Актуалізація опорних знань (10 хв)
- Мотивація навчальної діяльності (10 хв)
- Вивчення нового матеріалу (5 хв)
- Закріплення вивченого ( 20 хв)
Етапу рефлексії не було. Урок «обірвався» з дзвоником.
            На уроці використані робота з текстом, усне виконання вправи, виконання вправи самостійно. Вправи відповідали етапам уроку й меті. Була використана фронтальна форма організації навчальної діяльності. Працювали в продовж уроку за підручником. Дидактичний роздавальний матеріал не використовувався.
У Ірини гарна культура мовлення, урок не був досить емоційним (Ірина в продовж всього уроку посміхалася, не дивлячись ні на що), між вчителем і учнями є взаємоконтакт.
Мінуси уроку:
-        - Ірина в продовж уроку дуже тихо говорила, я майже нічого не чула, учні також «бубніли собі під носа»;
-      - Мені здається, що не досить вдало було розпочинати виконувати нову вправу за 1 хвилину до дзвоника;
-        - На уроці відповідали одні й ті самі з дівчинки
Плюси уроку:
-    - Незважаючи на не зовсім готовність до уроку Ірина добре орієнтувалася в темі уроку, змогла пояснити учням чому в одних реченнях порівняльний зворот, а в інших – підрядна частина, хоча в обох реченнях були однакові протиставні сполучники;
-       - Ірина впродовж всього уроку не губилася, завжди знаходила вихід із різних ситуацій;
-      -  Дисципліна була гарна.


1 комментарий: