Аналіз до уроку Ірини Рудніченко
Сьогодні я побувала на уроці Ірини, який вона проводила
у 9-А класі, 2 уроком.
Тема уроку: Складнопідрядне речення з підрядною
порівняльною частиною.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Мета: сформувати в учнів поняття про складнопідрядні порівняльні речення;
розвивати вміння визначати тип складнопідрядних речень, формувати уміння і
навички розпізнавати їх у тексті, правильно вживати розділові знаки; розвивати
спостережливість, кмітливість. Тема уроку відповідає навчальному плану.
На уроці я побачила такі етапи уроку:
- Орг. Момент (1 хв)
- Актуалізація опорних знань (10 хв)
-
Мотивація навчальної діяльності (10 хв)
-
Вивчення нового матеріалу (5 хв)
-
Закріплення вивченого ( 20 хв)
Етапу
рефлексії не було. Урок «обірвався» з дзвоником.
На уроці використані робота з
текстом, усне виконання вправи, виконання вправи самостійно. Вправи відповідали
етапам уроку й меті. Була використана фронтальна форма організації навчальної
діяльності. Працювали в продовж уроку за підручником. Дидактичний роздавальний
матеріал не використовувався.
У Ірини гарна культура мовлення, урок не був досить
емоційним (Ірина в продовж всього уроку посміхалася, не дивлячись ні на що),
між вчителем і учнями є взаємоконтакт.
Мінуси уроку:
- - Ірина в продовж уроку дуже тихо говорила, я майже
нічого не чула, учні також «бубніли собі під носа»;
- - Мені здається, що не досить вдало було розпочинати виконувати
нову вправу за 1 хвилину до дзвоника;
- - На уроці відповідали одні й ті самі з дівчинки
Плюси уроку:
- - Незважаючи на не зовсім готовність до уроку Ірина
добре орієнтувалася в темі уроку, змогла пояснити учням чому в одних реченнях
порівняльний зворот, а в інших – підрядна частина, хоча в обох реченнях були
однакові протиставні сполучники;
- - Ірина впродовж всього уроку не губилася, завжди
знаходила вихід із різних ситуацій;
- - Дисципліна була гарна.
Виправте, ви були на уроці (не заліковому).
ОтветитьУдалить