Звіт за тиждень!
Чому пишу аж сьогодні, а не після кожного дня? Тому що у мене з середи
то не працював інтернет, то якісь не поладки зі світлом, то він є, то його
немає ....
У середу (6.11) я була на уроці нашої вчительки Оксани Олександрівни,
який був 4 за розкладом. Вчителька
проводила конрольну роботу (диктант). Ну особливо сказати нічого, бо нічого дивного
не було. Вона, як і належить, прочитала спочатку весь текст цілком, потім
читала перший раз речення - учні слухали, вдруге читала повільно - учні писали,
і третій раз - перевіряли. Потім коли написали весь текст, вчителька прочитала
ще раз повільно весь текст, учні в цей час перевіряли.
У четвер (7.11) була на уроці Ліман Наталі, вона
проводила урок на тему: « Не з
іменниками».
Тип
уроку - урок засвоєння нового матеріалу, метою уроку було - пояснити правила написання не з іменниками,
формувати вміння виділяти в іменниках орфограму "Не з іменниками ” та
обґрунтовувати вибір написання відповідними орфографічними правилами.
На мою
думку були такі етапи уроку:
Спочатку
був організаційний момент – Наталя привіталася
з учнями, познайомилася ( на партах у них лежали аркуші,на них учні написали
свої імена і поставили на край парти), потім запропонувала дотримуватися
двох правил: піднесеної руки та відсутності хорових відповідей.
Другий етап – перевірка домашнього завдання – Наталя у
них спросила з якими труднощами вони зіткнулися, перевірили домашню вправу.
Третій етап
- мотивація навчальної діяльності – на
цьому етапі вона спочатку запропонувала поясніти для чого людям гроші, потім усно
попрацювали над вправою, попрацювали над вимовою складних слів, учениця біля
дошки зробила звуковий запис слова «розкіш»; опитування за прочитаним текстом
(визначали тип мовлення, яку тезу автор доводить та інш.); перехід до нової
теми – виконання усної вправи, намагалися самостійно сформулювати правило
написання не з іменниками.
Четвертий
етап – оголошення теми й мети уроку –
оголосила тему й мету уроку.
П’ятий етап – основний етап – прочитали правило, деякі учні намагалися повторити,
далі виконували вправу на закріплення правила, перевірили, далі виконували
творче завдання – зі словами складали речення (нещастя- не щастя,
неволя- не воля), перевірили; повторили
правило.
Шостий етап
– закріплення вивченого – писали диктант
з коментуванням (ланцюжком біля дошки), виділяли орфограму, пояснювали;
виконували вправу усно.
Рефлексія - Продовжіть речення «Сьогодні на уроці я зрозумів(ла)…»; «Найбільше мені сподобалось…»; «Найважчим було для мене
завдання…».
Д/з: параграф 21 вправа 222, вивчити
правило.
Урок відповідає навчальну плану. Вправи були
підібрані правильно, відповідно до теми й мети уроку. Наталя в продовж уроку
запитувала учнів, фронтальне опитування, бесіда, була творча робота. Наталя
добре спілкується з учнями, вони уважні протягом уроку, співпрацюють. Були й
деякі недоліки:
-
Русизми
у мові вчителя
-
Не побачила
на дошці помилки
- Дисципліна інколи підводила.
Комментариев нет:
Отправить комментарий