суббота, 9 ноября 2013 г.

Звіт за тиждень!
Чому пишу аж сьогодні, а не після кожного дня? Тому що у мене з середи то не працював інтернет, то якісь не поладки зі світлом, то він є, то його немає ....

У середу (6.11) я була на уроці нашої вчительки Оксани Олександрівни, який був 4 за розкладом. Вчителька проводила конрольну роботу (диктант). Ну особливо сказати нічого, бо нічого дивного не було. Вона, як і належить, прочитала спочатку весь текст цілком, потім читала перший раз речення - учні слухали, вдруге читала повільно - учні писали, і третій раз - перевіряли. Потім коли написали весь текст, вчителька прочитала ще раз повільно весь текст, учні в цей час перевіряли.

У четвер (7.11) була на уроці Ліман Наталі, вона проводила урок на тему: « Не з іменниками».
Тип уроку - урок засвоєння нового матеріалу, метою уроку було - пояснити правила написання не з іменниками, формувати вміння виділяти в іменниках орфограму "Не з іменниками ” та обґрунтовувати вибір написання відповідними орфографічними правилами.
На мою думку були такі етапи уроку:
Спочатку був організаційний момент – Наталя привіталася з учнями, познайомилася ( на партах у них лежали аркуші,на них учні написали свої імена і поставили на край парти), потім запропонувала дотримуватися двох правил: піднесеної руки та відсутності хорових відповідей.
 Другий етап – перевірка домашнього завдання – Наталя у них спросила з якими труднощами вони зіткнулися, перевірили домашню вправу.
Третій етап - мотивація навчальної діяльності – на цьому етапі вона спочатку запропонувала поясніти для чого людям гроші, потім усно попрацювали над вправою, попрацювали над вимовою складних слів, учениця біля дошки зробила звуковий запис слова «розкіш»; опитування за прочитаним текстом (визначали тип мовлення, яку тезу автор доводить та інш.); перехід до нової теми – виконання усної вправи, намагалися самостійно сформулювати правило написання не з іменниками.
Четвертий етап – оголошення теми й мети уроку – оголосила тему й мету уроку.
Пятий етап – основний етап – прочитали правило, деякі учні намагалися повторити, далі виконували вправу на закріплення правила, перевірили, далі виконували творче завдання – зі словами складали речення (нещастя- не щастя, неволя- не воля), перевірили; повторили правило.
Шостий етап – закріплення вивченого – писали диктант з коментуванням (ланцюжком біля дошки), виділяли орфограму, пояснювали; виконували вправу усно.
Рефлексія - Продовжіть речення «Сьогодні на уроці я зрозумів(ла)…»; «Найбільше мені сподобалось…»; «Найважчим було для мене завдання…».
Д/з: параграф 21 вправа 222, вивчити правило.
Урок відповідає навчальну плану. Вправи були підібрані правильно, відповідно до теми й мети уроку. Наталя в продовж уроку запитувала учнів, фронтальне опитування, бесіда, була творча робота. Наталя добре спілкується з учнями, вони уважні протягом уроку, співпрацюють. Були й деякі недоліки:
-         Русизми у мові вчителя
-         Не побачила на дошці помилки
-     Дисципліна інколи підводила.

                                                  



Комментариев нет:

Отправить комментарий