Мій перший день!
Вчора був мій перший день у школі! Ну школа так собі, школа як школа.
Я відразу попросила дати розклад її роботи. Дізналася коли уроки саме у мого 7-Б класу, тобто
ознайомилась з розкладом. Ознайомилась з
розкладом дзвінків. Потім ми подивилися календарно-тематичне планування і
вирішили коли і які уроки я буду вести, але поки тільки на цей тиждень
визначилися.
Я буду проводити урок
літератури в четвер на тему: «Андрій Чайковський. «За сестрою». Жанрові ознаки
повісті.» ТЛ: героїко-романтична повість.
Після чого подивилася у неї
два уроки: у 7 класі мова, тема: «Узагальнення й систематизація вивченого про
дієприкметник» і в 5 класі, тема: «Василь Королів-Старий. Короткі відомості про
письменника. Добро і зло в казці « Хуха-Моховинка»».
Обидва уроку сподобалися,
але більше все таки у 7 класу.
Мені сподобалося як вона
поетапно повторювала з учнями все, що вони знають про дієприкметник, щоб
підготувати їх до контрольної роботи. Сподобалися переходи між етапами уроку,
так само те, що вона намагається задіяти на уроці всіх учнів, а не тільки тих,
що сильніші.
Потім ми з дівчатами познайомились
с завучем школи (Фітісова Марія Григорівна). А зустрічалися ми з нею у «Картинной
галерее» (правда я так і не зрозуміла чому саме там, чому саме так називається
той кабінет). Вона відразу познайомила нас з класними керівниками класів, з
якими ми будемо працювати, з вчителями російської мови. Приємним моментом
виявилося те, що і на російській практиці ми будемо далі працювати з цими ж
класами))).
Ледь не забула написати, що
ще в школі є радіо і щопонеділка у них з 8.15 до 8.30 радіолінійка. Тому розклад
дзвінків на понеділок окремий.
Ось що ми побачили, увійшовши до школи)))
І на останок хотілося б
додати пару фотографій))) (хоча я і знаю, що Олена Анатоліївна не дуже полюбляє
фотографії такого плану)
на цих фотографіях ми виглядаємо щасливо...сподіваюсь, що вже після перших уроків вираз обличчя не зміниться.))
ОтветитьУдалить15.11.12
ОтветитьУдалитьУсім раджу на своїй сторінці додати функцію показувати коментарі.
Послідовність дій: Дизайн - Макет - Додати гаджет - інші гаджети - знайдіть "Recent Comments" або "Top Comments".
Спробуйте й інші. Ваші вміння використовуват різні можливостями ІКТ ми обов'язково врахуємо під час оцінювання СПТН та ІКТ.
Катю, розрізнюйте рефлексію і висновки до уроків.
ОтветитьУдалить15.11.12
Як групувати дописи за темами - використовувати "мітки" ("ярлики")
Для політематичних дописів ця функція дуже корисна, вона дозволить вам ваші дописи групувати за певними темами.
Зайдіть "Дизайн" - Макет - додайте гаджет "Мітки" (Ярлики) (ви можете їх перейменувати "Теми").
А тепер відредагуйте кожен раніше створений допис. Праворуч від місця, де ви писали текст допису, є "налаштування допису". У полі "Мітка" (Ярлик) напишіть назву теми: конспект, самоаналіз. рефлексія, спостереження. Назви міток (тем) ви можете придумати самі.
Спробуйте, це якісно прикрасить ваш блог. І полегшить навігацію по вашому блозі.
А тепер конкретно, щодо вашої роботи.
ОтветитьУдалитьРефлексію бачу, а от хоч один пристойний висновок до уроку - НІ!!!
Конспектів, що мали розробити на першому тижні - НЕ БАЧУ!!!! А мали бути перший варіант, удосконалений варіант.
І ще одне технічне питання, до вашого першого уроку, скільки уроків пройшло і скільки ви подивилися.
Дивно, звичайно, що в перший тиждень чверті - контрольна робота. Це якийсь непродумане календарно-тематичне питання.
Ще Катю, вже час було подати індивідуальний план (три розділи) та мені примірник третього розділу.
Чекаю.
Дуже хочеться побачити конспекти!!!